15 септември 2010

Започва последният сезон на "Листопад"


Тази вечер от 20:00 часа българско време по турския "Канал D" започва излъчването на последния сезон на "Листопад". В новите епизоди ни очакват големи обрати... (следва спойлер и информация за все още неизлъчени по бТВ серии)...

- Али Ръза е парализиран, Шевкет е в затвора заради чуждо престъпление, Неджля е обърнала гръб на семейството си и все повече се отдалечава и от Али, Фикрет ще се опита да започне живота си на чисто, но Тахсин няма да се откаже лесно от нея и детето им, Лейля е смачкана от чувство за вина, а Оуз ще поеме грижите по парализирания Али Ръза...

В следващия трейлър на новия сезон на "Листопад" е събрана основната идея и есенция на сериала:



Ето и превода: "Истанбул - далечен град... За пръв път ти се разсърдих когато загубих майка си, а след нея и сестра си. Оставих болката си на теб и избягах. След години, вече създал семейство, успях да се върна. Казвах им: "Имайте ми вяра, всичко ще бъде много по-добре"... Колко много съм си вярвал, че вече не съм сам. Нали си имах семейство?!! И да се спънех, Хайрие ме хващаше и вдигаше на крака, Шевкет подаваше рамо, Фикрет никога не изпускаше ръката ми... А всъщност повече съм вярвал на себе си, отколкото на семейството си! Затова, че сме семейство на децата си... Ах, Истанбул, дори ти си по-невинен от нас! Даже и ти си по-невинен..."

В най-новия епизод от петия, последен сезон на "Листопад", ще се появят всички главни действащи лица. Вижте няколко кадъра от 160 серия (оригинална номерация) както и кратко клипче:








Няма коментари: