24 март 2010

Дениз Чакър: Ферхунде се възползва от хората, аз се боря сама


Двадесет и осем годишната турска актриса Дениз Чакър изпълнява ролята на Ферхунде в сериала "Листопад". Тя е родена в столицата Анкара, на 31 декември 1981 г. Първото й телевизионно участие е през 2004 г. в сериала "Ако жената поиска". Година по-късно се снима в сагата "Любов между двама".

- Каква е героинята ти в сериала?

- Ферхунде е снахата в семейството на Али Ръза. Начинът, по който Шевкет я представя на близките си, предизвиква гнева им.

- Положителна или отрицателна е ролята ти?

- Ферхунде е многопластова героиня. Тя е предизвикателство за всеки един актьор. Вярвам, че хората харесват ролята ми. Може би някои от тях ме мразят, но за мен е удоволствие да изпълнявам тази роля. Всеки нов сезон е като ново приключение.

- Имаш ли притеснение, че хората те идентифицират с Ферхунде?

- Не мога да докажа, че не съм толкова лоша, колкото тя. Зрителите имат различни нагласи. Някои я харесват други - не. Като цяло повечето хора са настроени положително към сериала, но не биха искали да живеят с нея.

- Защо прие ролята в сериала?

- В началото на кариерата си се надявах на по-различна роля, но когато се запознах със сценария, бях очарована от Ферхунде. Казах си, Боже, дано съм подходяща. Когато ми предложиха ролята и през ум не ми мина да откажа.

- Приличаш ли на Ферхунде?

- Имаме по-скоро физически черти, но се различаваме като характери. Това, което е преживяла тя, е много по-различно от нещата, които ми се случват на мен.



- Изненада ли те успехът на "Листопад"?

- В действителност бях учудена. Не знаех дали ще успеем да адаптираме романа на Решат Нури Гюнтекин към нашето време. Но като гледам крайния резултат, съм щастлива.

- Ферхунде е много амбициозна жена. В живота ти имаш ли нейната амбиция?

- Аз също съм амбициозна, но амбицията ми е насочена в различна посока. Докато Ферхунде се възползва от хората, за да извлече полза за себе си, аз се боря сама.

- Какви са плановете ти за бъдещето?

- Засега работата е на преден план. Усилията са насочени предимно към настоящата роля. Нещата, които правя в момента, са от решаващо значение за бъдещето ми. Аз съм добра актриса, но се стремя да ставам все по-добра.

- Притесняват ли те любовните сцени?

- Защо да ме притесняват? В реалния живот целувките са нещо естествено. Да се целуваш пред камера е като да пиеш вода.

- Какво е определящо при избора на актьори: талантът или красотата?

- Ще ми се да вярвам, че е талантът, но за съжаление, това не е така. Красотата е предимство в този бранш.

- Правят ли се много импровизации на снимачната площадка?

- Всичко зависи от виждането на режисьора.

- Мечтаеш ли за роля в игралното кино?

- В момента нямам време. Освен в "Листопад" участвам и в театрална пиеса. Аз наистина харесвам театъра. Той е много по-различен от телевизията, но имам желание да се снимам и в игралното кино след време.

Няма коментари: