27 май 2010

Ахмет Сарачоолу: Конфликтът между свекървата и снахата е често срещан в Турция


Ахмет Сарачоолу е в ролята на Тахсин в сериала "Листопад". Предлагаме ви едно кратко интервю с него за героя му и сериала като цяло.

Ахмет, какъв е твоят герой?
Всъщност героят от романа на Решат Нури Гюнтекин е с лош характер - алкохолик, който бие и тормози жена си. Нашите сценаристи обаче му приписаха добър характер. Той е вдовец, който живее в провинцията с майка си и трите си деца.

А как се работи с Бенну (Фикрет)?
Бенну е една от най-добрите актриси в Турция. Преди да се включа в сериала, го следях с интерес. По това време играех в друг сериал, но гледах и "Листопад". Аз много харесвам нейната игра. Гледал съм я в различни роли в театъра. Затова е голямо удоволствие за мен да играя с актриса като нея.

А като съпрузи?
Всъщност няма голяма разлика, но тя е по-напред с материала, понеже и в реалния си живот има едно дете. Аз нямам за сега, но изведнъж трябваше да стана глава на семейство с три деца. Това е много различно и ново за мен.

А каква е разликата между твоето семейство и това, което пресъздаваш в сериала?
Нашият сериал е типичен модел за едно средно турско семейство, с реални отражения на героите в живота. Али Ръза е типичен баща, както Хайрие ханъм е типична турска майка. Дъщерите също, малките деца. И моят герой е характерен турски баща и съпруг. Обаче с тази разлика, че е загубил съпругата си много рано и е принуден да се справя сам с голямото си семейство и тази голяма отговорност, която е като бреме. Колкото и да се опитва, не може да бъде и майка и баща на децата си. Има сблъсък между Джеврие и втората му съпруга Фикрет. Което също е отражение на класическия конфликт между свекървата и снахата. Нещо твърде често срещано в Турция.

Имаш ли приятели на снимачната площадка?
С всички съм близък. Всъщност ние тук сме като едно голямо семейство. Този сериал продължава вече четири сезона, затова всеки се сближи с всеки на площадката. Всички сме приятели – малки и големи. Като почнете от батко Халил (в ролята на Али Ръза) до децата – в ролята на неговата малка дъщеричка Айше и моите 3 деца. Всички сме много задружни. В това число и техническия екип, екипа за грим, костюмите, фризьорите, хората от дублажа, монтажа...

Какво правиш през свободното си време?
Почивам си! Преди всичко прекарвам време със съпругата си. Аз съм младоженец, ожених се наскоро. Старая се да бъда повече вкъщи, а не навън. Някой път се виждам с приятели, сред които и колеги.

Как се справяш с твоята известност?
Хората съвсем естествено проявяват жив интерес към нас в Турция, защото "Листопад" е един от най-гледаните и харесвани филми в историята на турските сериали. Обикновено хората на улицата ме спират, искат да си говорят с мен. Предимно ме питат какво ще стане в следващия епизод или по-нататък. Но в никакъв случай не мога да кажа, че ме притесняват или ми досаждат. Освен това ролята ми е положителна, може би затова хората са настроени толкова положително към мен.

Източник

Няма коментари: