28 май 2010

Бенну Йълдъръмлар: С Фикрет сме доста различни


Бенну Йълдъръмлар е актрисата, справяща се чудесно с пресъздаването на образа на Фикрет - търпеливата съпруга на Тахсин в сериала "Листопад". В интервюто по-долу актрисата споделя интересни подробности за себе си и за героинята си.

Бенну, какви са отношенията ти с другите актьори?
Ние сме от 4 години заедно на този сет. Имаме много хубави взаимоотношения с хората от екипа, с които сме като едно голямо семейство. Чувстваме се прекрасно заедно. Така сме от самото начало, така продължи и нищо не се промени до днес.

Как преминава твоят работен ден?
Един епизод се снима за 4 или максимум 5 дни. Зависи от темпото и динамиката на серията. Понякога мога да работя по 5 дни на седмица, а някой път само 3, зависи от моите сцени, според сценария за отделната серия. Нашите епизоди са по 90 мин. и това ни затруднява.Затова работим при такива условия и не можем да снимаме със звук заради страничните звуци в Истанбул. Всеки път правим дублаж в студио. Един ден отива само за това.

Имаш дъщеря, успяваш ли да й отделяш достатъчно внимание?
Аз работя от 21 години като професионална актриса в Градския истанбулски театър. Детето ми е на 10 години. Ако щете ми вярвайте, успявам и на нея да й обръщам внимание, но за сметка на това на себе си не отделям достатъчно време. Тичам насам натам, опитвам се да свърша всички ангажименти. Ролята на Фикрет вече съм я поставяла в нашия театър, в продължени на 4 години я пресъздавах на сцената. И това означава, че живея с "Листопад" вече от 8 години.

Какво обичаш да правиш, когато имаш свободно време?
Опитвам се да отделям време на моите близки. Ако случайно нямам никаква работа, този ден обикновено минава с дъщеря ми Ада. Тя има толкова много домашни, с които и аз трябва да се справям.

Какво най-много ти харесва в твоята героиня Фикрет и какво най-много те доближава до нея?
Доста сме различни с Фикрет. Но и аз като нея обичам да изслушвам хората. За разлика от нея понякога с много остри думи не се въздържам да поставям хората на място. Не съм толкова търпелива като нея, но мога да бъда много добър слушател.

А кой от другите герои ти е любим?
Всеки един от героите има и добри, и лоши страни. Всички са хора, в крайна сметка. Но мисля, че ако бях безпристрастен зрител, който гледа сериала, трябва да призная, че най-много ми харесва ролята на бащата – Али Ръза Бей.

Източник

Няма коментари: