30 октомври 2010

Бенну Йълдъръмлар пристигна у нас

Тази вечер една от главните героини от сериала "Листопад" пристигна у нас. Бенну Йълдъръмлар, която играе ролята на Фикрет, ще бъде специален гост в "Шоуто на Слави" на 2 ноември.

Бену Йълдъръмлар е една от най-популярните турски театрални актриси. У нас става известна с ролята си на Фикрет в сериала "Листопад". Малко известен е фактът, че вече 9 години Бенну "живее" с тази роля - първо я пресъздава на театралната сцена, после - в сериала. Актрисата твърди, че в живота е доста по-различна от героинята си.

"Ако Бену беше като Фикрет, тя би била една много добра домакиня. Но аз съм привързана към работата си, обичам да работя и обичам да се грижи за семейството си. Всъщност основната разлика между нас е. че аз не съм толкова търпелива и съм принудена от време на време да кажа в очите на хората, това което мисля за тях, така че това е най-голямата разлика", каза за bTV Бену Йълдъръмлар.

Бенну разказва, че заради огромния интерес на зрителите, "Листопад" все още се снима, въпреки, че първоначално е трябвало да приключат в началото на тази година. Разкрива, че тепърва зрителите трябва да очакват доста изненади от Фикрет.

"Най-хубавото нещо, което може да й се случи на Фикрет, е да излезе от този дом. Но тъй като това е невъзможно - тя ще продължи да се бори. Но да ви кажа - в един момент се развалят отношенията с мъжа й. Значи 4 деца са прекалено много", разкри актрисата.

Споделя, че след като "Листопад" е започнал да се излъчва у нас, ежедневно получава десетки писма от български фенове.

"Моите почитатели искат да си говорят направо с мен - по имейла ми искат направо телефонния номер и адреса. Но аз не мога да говоря с всички, затова се опитвам да им отговоря на писмата", каза Бену.

Не липсват и комични ситуации с родните почитатели. Скоро група българи случайно й позвънили на вратата, за да я попитат къде е къщата от сериала. И изпаднали в шок, когато от прозореца се показала актрисата.

Няма коментари: