04 юли 2010

Дениз Чакър: Едно от най-трудните неща е да разкажеш на другите кой си

Дениз, приличаш ли на Ферхунде?
Ние станахме много добри приятелки с моята героиня. Тя е преживяла много повече неща от мен, има много по-голям житейски опит, затова мога да кажа, че аз се научих на много неща от нея. Ферхунде е с лош характер, затова има моменти, в които ние доста се разминаваме.

Какво ти даде и какво ти отне тази роля?
Нищо не ми отне, само ми даде. Имах шанса да се работя с много големи актьори, да деля с тях сета. Затова този сериал беше и като продължение на 4-годишното ми образование. Истинска школа. Завършила съм актьорско майсторство, но тази роля ме изгради като актриса.

Как реагират хората, като те видят на улицата?
Никога не са се опитвали да ми забият шамар, въпреки че аз съм лошата героиня във филма. И това се дължи най-вероятно на факта, че аз се опитвам да обясня с играта си защо Ферхунде се държи по този начин. От друга страна моята героиня всъщност носи скритата, подводната част на всяка жена, на това което таи в себе си и може би тайно мечтае да бъде. Затова успоредно с критиките към нея много жени я подкрепят и ми казват: "Давай, продължавай в същия дух, пълен газ напред!" Ферхунде е твърде умна и хитра.

Каква е Дениз Чакър в реалния живот?
Едно от най-трудните неща е да разкажеш на другите кой си ти. Аз завърших държавната консерватория в Анкара през 2004 г. профил "Актьорско майсторство", след което се преместих в Истанбул, където започна моето приключение с тази професия. На 31 декември 2009 г. навърших 28 години. Успоредно със снимките на "Листопад" играя на театралната сцена, поставяме драматизация по Шекспир.

В сериала не те обичат много, с кого от актьорите си добра приятелка извън сета?
Ние сме един чудесен, много добър екип. Въпреки че снимаме драма, в паузите между отделните сцени много се забавляваме. Батко Халил е много хубав човек. Като усети, че атмосферата се нажежава, ни разсмива с виц, от което ние веднага се отпускаме. Дори този филм да приключи, нашите приятелски отношения ще продължат.

Как прекарваш свободното си време?
Снимам с фотоапарата си. Това е най-голямото ми хоби.

Фотограф, актриса или театрална актриса, къде се чувстваш най-силна?
Театърът е моята стихия. Най-голямата ми връзка с изкуството е на театралната сцена, тя ме разтреперва най-много. Там истински се вълнувам. Моят свят се променя там.

А винаги ли си искала да правиш това?
Да, това беше детската ми мечта. Всичко, за което съм си мечтала, ми се случи. Толкова много и толкова отвътре съм го поискала, че Господ ми го даде.

Няма коментари: