14 февруари 2010

Фахрие Евджен: Израснахме заедно с Неджля


Как се чувстваш след един дълъг и изморителен снимачен ден? Остава ли ти време за личен живот, имаш ли време да излизаш вечер, да водиш нощен живот?

Остава ни време! Ние сме един от турските екипи, които работят най-леко в момента. Има някои сериали, за които снимачният процес за 1 седмица продължава по 5-6 дни. Нашите актьори не са ангажирани през всичките 4 дни, в които се снима. Примерно аз снимам по 2-3 дни на седмица, затова не ми е толкова трудно. Обикновено моите сцени приключват някъде надвечер, т.е. в нормално време. Но снимането се превръща и в начин на живот.

Ти си учила в Германия, как попадна в "Листопад"?

Аз съм родена в Германия. Завърших училище там. Когато започнах следването в университета, бях забелязана, така да се каже, и получих предложение да снимам в сериала. Това беше преди 4 години. Приех предложението. После, като се преместих да живея в Турция, успоредно с това продължих и образованието си.

Каква специалност учиш в университета?

В Германия учех социология, но тук бях принудена да започна история, но догодина отново ще се преместя в специалност социология.

Разкажи ни повече за дебютните си роли?

"Листопад" е третият филм, в който се снимам. Преди това съм играла в други два турски сериала – "Носталгия" и "Никога не забравяй".

Как попадна там? На курс ли си ходила или на кастинг?

Аз изобщо не съм участвала в кастинг. В сектора попаднах случайно. Директно ми предложиха от една продуцентска компания. Даже дописаха сценария заради моето участие в сериала. Без кастинг, направо на сета.

От едно обикновено момиче изведнъж си станала много известна актриса в Турция и не само там? Как ти се отрази това?

Всъщност аз съм същото момиче, за 4 години човек не може да се промени толкова драстично. Като дойдох в Турция, бях на 19 г., сега съм на 23 г. Малко съм по-зряла отпреди. "Листопад" беше като втори университет за мен, където израснах заедно с другите актьори в екипа. Вече съм с малко по-установен характер, както и останалите ми млади колеги, на много неща се научихме заедно.

Харесваш ли своята роля в сериала?

Зрителите по-нататък ще разберат, че Неджля няма да остане наивно момиче. В следващите серии ще станете свидетели на нейните възходи и падения. От време на време ще бъде много добро момиче, а понякога много лошо момиче. Зрителите ще я винят, ще й се сърдят понякога, а понякога ще я оправдават. Лично аз я харесвам, но разбира се, не проявявам разбиране към някои нейни грешки. Много е малка обаче, което я извинява донякъде. И тя като мен е студентка на 19 години. Израснахме заедно с Неджля. Затова може и да проявите разбиране към нея. Самата тя осъзнава грешките си и полага неимоверни усилия да ги заличи.

Сравняват те с Моника Белучи. Това дразни ли те?

Да, сравняват ме с нея. Не толкова в началото, а по-късно, в следващите сезони на сериала. Аз като се погледна в огледалото, чисто визуално, не намирам някаква поразителна прилика. А дали това ме притеснява? Ами, всъщност не толкова, но кога бих се обидила? Ако някой директно ни отъждествява – примерно турската Моника Белучи, все едно тя е идол, а аз някакво нейно бледо копие, което се стреми да прилича на нея... Ако ме сравняваха по този начин, сигурно щях да се дразня. Не бих искала да съм нито нейно, нито нечие друго копие. Но да намират само външна прилика, това не е обезпокоително, даже напротив, тя е една изключително красива жена и добра актриса...



Няма коментари: