17 февруари 2010

Забавни фрази от сериала


На моменти "Листопад" заприличва повече на комедия, отколкото на семейна драма. И винаги в основата на смешните мигове седи опасната Ферхунде. Предлагам ви сега да се посмеем на някои от най-запомнящите се фрази във филма...

Ферхунде излиза от стаята си и пита Фикрет: Какво е това?
Фикрет: Да ви запозная: Прахосмукачка - Ферхунде, Ферхунде - прахосмукачка!
Ферхунде: Приятно ми е.

* * * * * * * * * * * *

Джем и Неджля си говорят в градината.
Ферхунде: Да можех да чета по устните
Фикрет: Само това оставаше.

* * * * * * * * * * * *

Лейля се обажда в къщи, за да се похвали, че е сготвила на Оуз.
Хайрие: Лейля е сготвила боб!
Неджля: Лейля готви?!? Боже, горкият Оуз - ще го отрови!
Фикрет: Откъде този късмет?!

* * * * * * * * * * * *

Фикрет към Ферхунде: Внимавай да не си настъпиш дългия език!

* * * * * * * * * * * *

Фикрет: Аз ще запаля свещичка, когато Ферхунде напусне къщата ни!

* * * * * * * * * * * *

Али Ръза и Джем говорята насаме, а Ферхунде слухти.
Ферхунде: Ще се пукна, ако не разбера.
Фикрет: Пукни се, че и ние да се успокоим.

* * * * * * * * * * * *

Ферхунде: Не съм пияна, но виждам трима Али Раза на масата! (Али Раза, Джем, Шефкет)

* * * * * * * * * * * *

Ферхунде: Боже мой, някой да кихне и аз съм виновна!

1 коментар:

Miss Kapriz каза...

Може да добавите и тези двата:

1. Тахсин се приготвя с Фикрет да ходят до Истанбул и пита майка си:
- Майко, какво да ти донеса от Истанбул, имаш ли нужда от нещо?
А Джаврие, с кисела физиономия, отвръща:
- Да, донеси ми моста над Босфора...

2. Лейля към Ферхунде, която изявява желание да се включи в сутрешното почистване на къщата:
- Да не би вратата на гардероба да те е ударила? :)