16 февруари 2010

Бену Йълдъръмлар: Предпочитам отрицателни роли

Актрисата от хитовия сериал "Листопад" харесва
лошите героини, защото са по-забавни

Как получи ролята на Фикрет в "Листопад"?

Интересното е, че всъщност точно преди да започна участие в сериала, работех в театралната постановка "Листопад" на сцената на Истанбулския общински театър. Продуцентите на сериала дойдоха при мен и ми предложиха участие. Предложението беше добро и аз казах "Да".

Разкажи ни малко повече за сериала.

Историята е написана от Решат Нури Гюнтекин през 20-те години на миналия век. "Листопад" е семейна драма. И въпреки, че оригиналната история се развива между 1926 и 1932 година, в сериала героите ни са съвременни, действието се развива в наши дни.

Приличаш ли на героинята си?

Категорично не. Двете сме коренно различни.

Какви са плановете ти за бъдещето?

В продължение на 21 години работих в Истанбулския общински театър. Бих искала да продължа да работя в театъра. Освен това, ако се появи възможност за копродукция между България и Турция, бих казала "Да", без да се замисля. Игралното кино е част от бъдещите ми планове.

Има ли моменти от снимките, които няма да забравиш?

Краят на първи сезон е оставил неизличими спомени у мен. Чувствах се като у дома си, въпреки че толкова много пъти сменяхме снимачната площадка. Повтаряхме една и съща сцена отново и отново, но не се уморявахме. Никога няма да забравя емоцията от тези моменти.




Положителни или отрицателни роли предпочиташ?

И двете. Въпреки че все пак имам предпочитания към отрицателните роли. Те са по-забавни, по-мечтани.

Разкажи ни нещо за себе си и семейството си.

Какво мога да кажа? Трудно ми е да се описвам с думи. Омъжена съм и имам дъщеря. Тя е на 10 години. Щастлива съм със семейството си. В момента репетирам нова театрална постановка по текст на Ковачевич. Премиерата й е на 16 декември.

Какво знаеш за България?

Никога не съм била в страната ви. Много бих искала да разгледам България. Чувала съм, че има много зеленина. Някой ден със сигурност ще ви посетя, обещавам. За първи път чух за България от журналистката Емилия Петрова, която е българка, но от години живее в Турция.

Има ли роля, за която мечтаеш?

Да. Бих искала да се превъплътя в образа на Ана Каренина.

Получила си много награди. Коя ти е най-скъпа?

Първата награда, която получих. Не, че останалите не са ми скъпи, но първата е специална.

Няма коментари: